štvrtok 19. januára 2017

Ako na vitamíny v zime

Asi to poznáte, medzi novoročné predsavzatia väčšinou patrí po sviatočnom prejedaní sa zdravšia strava. Ja som si takto na jeseň pred dvoma rokmi kúpila skvelý (a drahý :)) mixér na smoothy....asi vás neprekvapí, že najčastejšie ho používam na mixovanie polievok a v lete na prípravu ovocnej drene....k tým smoothy sa akosi veľmi nedostalo :).
Tento rok všade narážam na články o klíčkoch - aké je to jednoduché, chutné, čerstvé a s mega obsahom vitamínov.....V tomto smere som zatiaľ objavila iba žeruchu, ktorú mám doma bežne - aj teraz mi klíčia pekné malé zelené výhonky na okne. Zaujala ma ale ponuka semiačok na klíčenie od SproutMe.....plánujem skúšobnú objednávku tak hádam to "zdravé" smerovanie vydrží tentoraz dlhšie :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára