streda 28. decembra 2016

Oddych...

....si vychutnávam. A ešte veľa spánku, obľúbené vianočné rozprávky a ničnerobenie. Vonku sa stále drží sneh, do ráno pribudlo aj pár nových centimetrov. Zo samej radosti nad toľkým snehom som to asi trochu prehnala a okrem menšej túry som si užila hneď prvý deň ešte aj večernú prechádzku ( v oboch prípadoch mi bolo "teplo", načo čapicu alebo kapucňu) tak teraz všade vláčim papierové vreckovky na kilá :).
Hlavné ale je, že konečne vykuklo aj slniečko a nafotila som vianočnú výzdobu....- trochu "po funuse" ako sa hovorí ale čo už so mnou :)

Túto krásku som si vypýtala na meniny a zdobí jedálenský stôl. Keďže ja a rastliny si veľmi nerozumieme uvidíme ako dlho sa jej bude dariť :)

Tento rok som výzdobu poňala dosť prírodne - veľa čečiny a šišiek, minimum ozdôb. Tento jednoduchý venček som narýchlo umotala na štedrý deň ako náhradu za adventný.

Hlavným "tvorivým" priestorom je vždy polica v obývačke, kde sa riadne rozšupnem :). Tohtoročnou srdcovkou sú malé led svetielka na baterky (z Lidlu), ktoré majú nastaviteľný interval svietenia takže keď sa podvečer vrátim domov, už ma čaká rozsvietená nádhera.

Ak si spomínate, dávala som sem návod na bielenie šišiek - a tu je výsledok :). S realizáciou bol trošku problém - vonku totiž mrzlo a mať v byte 48hodín Savo vo vedre tak mi napáchne celý byt. Poprosila som teda maminu, nech to hodí u nich do garáže. Všetko v pohode až na fakt, že sa jej toho Sava zdalo málo a tak ho riadne doliala vodu aby ostali šišky zakryté. A potom sa ma po 3 dňoch spýtala prečo nie sú biele :) Ale sú aspoň krémové a do výzdoby krásne zapadli.

No a samozrejme stromček - z pôvodného plánu na "menšiu jedličku" a vykľul 2,5m stromisko (z OBI). Cesta domov MHD bola fakt zážitok čo vám budem hovoriť, a pán mi kmeň zle zabrúsil takže po uložení do stojanu bol totálne nakrivo a riadne som sa natrápila s vyrovnávaním, ale rozhodne by som ho nemenila!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára