utorok 15. novembra 2016

Sashe vianočný wishlist

Vonku si veselo poletujú snehové vločky, zajtra je voľný deň a mňa chytá pravá Vianočná nálada :) Tento rok som si povedala, že sa do domácej výzdoby pustím oveľa skôr, aby bolo na všetko dostatok času. Mám kopec plánov na DYI - svetlenú reťaz s lampášikmi, papierové soby podľa návodu, ktorý som objavila na Sashe a na deku sa chystám poprišívať biele brmbolce....tak dúfam, že aspoň niečo z toho aj reálne stihnem :)
A čo vy? Tiež chystáte na Vianoce vlastnú výzdobu? Ak si na to náhodou netrúfate nie to; množstvo prekrásnych handmade kúskov vyrobených s láskou nájdete na Sashe. Tu je pár tipov, ktoré by som domov pokojne brala aj ja :)


Originálna vianočná dekorácia v krásnej šedej šálke / Dekora
Sada 4 betónových písmen,  v minimalistickom dizajne/ U dvoch blšiek
Drevená závesná ozdoba / sidumilu
Drevená vločka zo smrekového dreva / Volavka
Originálny, elegantný, vianočný veniec / babioles
Originálna autorská ozdoba na vianočný stromček. / babioles
Sada drevených domčekov / bySue
Drevené vianočné ozdôbky na stromček v prírodnej hnedej farbe s jutovým špagátikom. / Elart
Vianočná ozdoba z bielej keramickej hmoty, tvar hviezda / details


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára