pondelok 1. augusta 2016

O nečakanom úlovku

Vstávala som do zamračeného rána, ktoré neskôr prešlo do upršaného obeda; našťastie popoludní sa počasie umúdrilo. Ako správneho hubárskeho maniaka ma to samozrejme hneď po daždi ťahá do lesa :). Pôvodne malo byť na pláne venčenie psa a popritom nakuknúť či nie sú nejaké bedle. Lokalita ale už bola "obsadená" a tak sme sa nedobrovoľne pustili opačným smerom.
A ako to už býva, keď sa vyberiete do lesa bez nožíka a koša vtedy to príde! Suchohríbov bolo toľko, že som si vyberala iba tie najkrajšie a s výdatnou pomocou sestry sa našlo aj pár krásnych dubákov. Pre ilustráciu situácie - ja som pri každom kúsku ochkala a híkala a sestra úplne bez záujmu komentovala "tam máš ďalší, aj tam, aj tam.....".
A náš pes (krásny medový zlatý retríver) spokojný že ho nikto nesleduje, medzitým bezpečne našiel jediný močiar v lese a smelo si nasadil blatové podkolienky až po brucho. Ešte že cestou späť sme našli priehlbinu plnú vody, kde sa okúpal.
Byt vonia nakrájanými dubákmi, praženicu sme už stihli zjesť a ja sa teším na ďalšie nečakané úlovky.




photo by Design of my world

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára