nedeľa 24. júla 2016

Ródeo Muráň

Vždy sa mi páčila predstava, že budem jazdiť na koni - ľudia pri tom vyzerajú tak akosi elegantne, výhľad z konského chrbta je super a jazdec len tak uháňajúci do západu slnka to je zosobnenie slobody! Pred časom sa mi naskytlo zopár hodín jazdenia - a hádajte čo? Nepôsobila som vôbec elegantne, po prvej hodine som bola hotová a boleli ma svaly o ktorých som dovtedy ani nevedela, že ich mám :). Na vlastnej koži som vyskúšala, že za jazdením sa skrýva okrem toho "pekného" aj veľa driny. O to viac som si cez víkend užila výkony slovenských ródeových jazdcov v Muráni.
Akcia sa naozaj vydarila - očarujúca príroda všade naokolo, slnečné počasie, krásne kone a skvelé jazdecké výkony. A celkom sa vydarili aj fotografie - veď posúďte sami:




foto by design of my world

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára