streda 11. mája 2016

Balkónové inšpirácie

Moj notebook už nutne potreboval menšiu revíziu (minimálne aby mi prestalo ustavične blikať upozornenie o neplatnej antivirovej ochrane :)), no bohužiaľ z plánovaného víkednu bez PC sa nakoniec stal takmer týždeň..... 
Medzitým som ale rozhodne nezaháľala a pustila som sa do úpravy balkóna! Konečne zmizli prebytočné palety, ktoré tam strašili ešte od jesenného tvorenia postele. Druhým krokom bol nájazd na sobotný trh odkiaľ som odchádzala ovešaná kvetmi ako vianočný stromček :D. Ako posledné - neobľúbené maľovanie stien....  ešte ma čaká druhá vrstva....
A potom prídu konečne na rad dolaďovačky, na ktoré sa veľmi teším - sedák, vankúšiky, koberček (už mám vyhliadnutý na Sashe) a možno nejaké tie lampášiky. Finálny stav určite nafotím a ukážem. Ale aby ste si čakanie spríjemnili ponúkam pár krásnych inšpirácií z pinterestu.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára