štvrtok 7. januára 2016

Sklenený svietnik Falcon

Westwing Home and Living má v aktuálnej kampani  Black & Raw  "okořeněnej černou elegancí, která vnese do interiéru špetku luxusu" zopár svietnikov, ktoré ma zaujali. Nie že by bolo u mňa svietnikov málo (skôr naopak), ale čo mám robiť keď stále nachádzam nové úžasné "must to have" kúsky.....

......neodolateľného tvaru
svietnik Warwick
....s nádherným dymovým sklom
svietnik Grand


a jeden, ktorý už mám....skoro :)
svietniky Falcon

Svietnik Falcon je dostupný v tmavom i čírom prevedení a práve ten sklenený je na pohľad presne ako ten čo už mám - líšia sa iba veľkosťou, môj je cca o polovicu menší. Stál pár drobných a objavila som ho minulé Vianoce v Kik. Medzitým dostal aj dvoch dizajnovo podobných "kamošov" z Pepca a spolu vytvárajú po zapálení nádhernú hru svetiel.

moj "Falcon"

kamaráti z Pepca







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára