sobota 9. januára 2016

Ombre

Priznám sa, že nie som veľkou fanúšičkou ombré efektu, najmä ak je použitý na textíliách. Evokuje mi totiž batiku a staré, vyťahané tričká, ktoré sa kedysi s obľubou nosili. Nesadol mi ani v posledných rokoch populárny valér (na rozdiel od ombré, kde sa plynule prechádza od tmavých odtieňov k svetlejším až bielej; u valéru sú farbené prechody jasne zreteľné a môžu prechádzať viacerými farbami). Na druhej strane, každý kŕdeľ má svoju bielu vranu ako sa hovorí, a asi to bude pravda lebo som narazila na pár vecí, ktoré sa mi páčia - napriek tomu, že spadajú pod ombré produkty :)

tieto obaly na knihy ma dostali, a čo je veľké plus je tu aj návod
via

zaujímavé kvetináče to je moje, tieto sú celkom chutné a tiež DIY
via
čo sa tvorby týka, som strašná detailistka, asi preto mám tak rada abstraktné umenie - zdá sa úplne jednoduché a pritom ja niečo také nevytvorím ani keby čo bolo....
via
via
"výhľad na hory" bol jednou z alternatív, ktoré som zvažovala použiť na stenu za posteľou a ani mi neprišlo na um, že tiež spadá pod ombré
via
Inak ombré bude tento rok ešte stále in, tak hor sa hľadať ten správny kúsok do Vášho interiéru....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára