pondelok 4. januára 2016

Farba roka 2016 - rose quartz

Po roku kedy vládla pomerne agresívna farba Marsala (,ktorej výber dokonca niektorí kritizovali) prišla firma Pantone s poriadnym obratom. Pre rok 2016 zvolila po prvý raz v histórii farby DVE - obe jemné a pastelové.  Farby boli vybrané so zámerom vzájomnej kombinácie, keďže podľa Pantone spolu stelesňujú "pokoj mysle a vnútorný mier", ako protiklad voči tlaku dnešného uponáhľaného života.


Nádherná, púdrová ružová farba dokonale zosobňujúca kameň, po ktorom je pomenovaná - Ruženín. Nemám nič proti ružovej farbe ako takej, v interiéry sa s ňou však akosi nekamarátim lebo jej použitie mi často príde "presladené". Našťastie, pinterest mi ukázal, že sa nájdu aj výnimky :


ružová ako jemný akcent na doplnkoch, to rozhodne môžem
via


via

keby mi niekto začal ospevovať svoju ružovú kuchyňu asi by som si klopala na čelo a chápavo sa usmievala, ale táto kombinácia s bielou a zlatou a medenou...... asi začnem byť tolerantnejšia :)
via
musím uznať, že toto prestieranie v kombinácii s ružovými kvetmi magnólie je krásna jarná kombinácia
 
via

dobre priznávam, páči sa mi ružová na posteľnom prádle v kombinácii s bielou - tvoria spolu krásnu dámsku spálňu, vzdušnú a jemnú
via
via

 Panebože mne sa tuším začína páčiť ružová! tento kútik s geometrickou maľovkou na stene, svetlučkou podlahou a pohodlným kresielkom na prezúvanie by som totiž hneď brala....
via

 Asi sa nakoniec skamarátime - ružová a ja :) Nabudúce pár interiérov s použitím jej súputničky pre tento rok Serenity.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára