štvrtok 7. januára 2016

DIY mramorové krabice

Moju obývačkovú policovú zostavu (o ktorej som písala tu) síce zbožňujem, ale ak mám byť úprimná nie je to práve najpraktickejšia vec :). Okrem hromady prachu, ktorý je potrebné utierať si otvorený priestor vyžaduje aby veci umiestnené v policiach spĺňali určitý "estetický štandard". 
Aranžér ako ja ale potrebuje mať poruke aj nie práve estetické pomôcky - lepidlá, silikónové tyčinky do taviacej pištole, drôtiky či štetce.... Všetky tieto "ušmudlance" som teda schovala do veľkej krabice, ktorú som oblepila mramorovou tapetou. Za pár eur tak vznikol pomerne luxusne vyzerajúci úložný priestor - určite by ste netipovali aký bordel ukrýva :)
V menšej krabici sa úhľadne schovali moje "spomienky" - brožúrky z ciest, nejaké fotografie, stredoškolské oznamká a pod. A keďže nejaké útržky tapety ešte ostali, nový šat dostala aj prázdna plechovka od kávy.


DIY box




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára