nedeľa 13. decembra 2015

Konferenčné stolíky

Čo sa týka mojej obývačky, som s ňou v celku spokojná a nič zásadné by som nemenila - ale to len do chvíle než zbadám nejaký krásny konferenčný stolík! V tom momente ho chcem a už v hlave mením a prehadzujem celé zariadenie aby zapasoval. Ešteže moja finančná situácia mi umožňuje iba virtuálne nakupovanie inak by som potrebovala na všetky tie "páčivé" stolíky aspoň dva byty, jeden dom a nejakú tú chatu aby ich bolo všetky kam dať.... :)
Okrúhly paletový stolík, vyrába paletovo.sk

set table Natura
Set dvoch okrúhlych stolíkov Natura, predáva Bonami



table Dieter horn
Trojkombinácia stolíkov pa03 alex z duba alebo orecha, priemer stolíkov 26,37 a 49cm, výška 39,43 a 47 cm; - Dieter horn


table Griffo Leolux
Lakovaný stolík Griffo, priemer 40cm, výška 58cm - Leolux
set tables Bilbao Tray KARE Design
Súprava troch stolíkov Bilbao Tray, 50x50x50cm - KARE Design








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára