utorok 29. decembra 2015

Živý vianočný stromček a handemade dekorácie

Konečne slnko! Po nekonečných hmlistých dňoch sa dnešné ráno kúpalo v slnečných lúčoch a hneď som mala energiu vstávať a pustila som sa nafotiť čo to z mojej vianočnej výzdoby.... ako sa hovorí lepšie neskoro ako nikdy :)
S veľkosťou stromčeka som to tento rok trochu neodhadla a tak aj po menších osekávacích úpravách  (zo zadnej strany, aby sa dal posunúť viac k stene) zaberá toľko miesta, že balkónové dvere otvorím iba na polovicu . Nevadí aj tak ho zbožňujem :).





Väčšina ozdôb je z minulého roku a tvoria taký prírodno-severský mišmaš kúpených, zdedených a vlastnoručne vyrobených kúskov. Najobľúbenejším kúpeným kúskom sú "ľadové vločky" zo Sashe od predajcu zuzig.
snowflake


Vločky na stromčeku sú moja srdcovka a aby týmto ľadovým nebolo smutno doplnila som ich papierovými (inšpiráciu mám z pinterestu).
paper snowflake

Pri blúdení pinterestom sa mi veľmi zapáčili jednoduché severské ozdoby od Philie z blogu houseofphilia.  

Vyrobila som si teda vlastné z fima, na ktoré som po upečení pridávala obrazce - natrela som lepidlom pridala obrázok vytlačený na papieri, nechala zaschnúť a potom opatrne namočiť a šúpať papier dole. Našla som aj super jednoduchý návod kde sa lepidlo nepoužíva ale mne to akosi nefungovalo :(.



Tohtoročným prírastkom sú ozdôbky z nepečeného slaného cesta. Návod je zo Sashe a nájdete ho tu. Cesto je naozaj jednoduché a pracovalo sa s ním veľmi príjemne. Ozdôbok z neho vzniklo pomerne veľa a aby mi pri schnutí nezavadzali vyložila som ich na skriňu. Spomenula som si na ne až keď som na druhý deň ležala večer v posteli - že by bolo fajn ich otočiť ako píšu v návode.....ale tááák sa mi nechcelo....nuž čo, veď nič hrozné sa predsa nestane ak ostanú neotočené.... Hádajte čo? Stalo sa! Sušením sa totiž po dvoch dňoch doslova prilepili k podložke a pri odliepaní sa mi samozrejme polovica polámala. To mám za tú lenivosť....


A na záver ešte moja "tématická" polica, ktorú mením podľa nálady a obdobia. Obrázky sú vytlačené z internetu a sivú drevenú hviezdu som ukoristila za pár šupiek pri rušení Baumaxu :).


foto Design of my world




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára