streda 30. decembra 2015

Dvakrát meraj a raz rež....

..... alebo najprv poriadne rozmýšľaj a potom aranžuj. Internetový obchod Bella Rose spustil v týchto dňoch svoju tradičnú vianočnú fotografickú súťaž (zapojiť sa môžete tu). Ešte som ani poriadne nedočítala zadanie a pustila som sa do aranžovania, aby som fotenie stihla ešte pri dobrom svetle, ktorého je v týchto hmlistých dňoch pomenej. Pripravila som si 3 varianty s jemnými obmenami a šup upraviť a nahrať fotografie. Všetko sa podarilo až na jednu drobnosť - trošku neskoro mi došlo, že hrnček Fawn, ktorý som použila je z Nordic Day! Čo už.... do súťaže som teda poslala fotografiu podnosu s mojím adventným mega vencom, o ktorom som už písala a mojím aranžérskym pokusom sa môžete pokochať aspoň tu:

najprv sa mi zdalo priveľa jeleňov

potom mi chýbal ešte ďalší plamienok sviečky



a nakoniec som skúsila ešte trochu viac simple variantu bez vločiek

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára