piatok 2. októbra 2015

Variovateľný policový systém

Minulý rok som strávila kopec času hľadením ideálneho policového systému, ktorý by mi vyhovoval do obývačky. Chcela som niečo jednoduché, najlepšie variovateľné, v kombinácii biela/drevo s podmienkou, že sa tam vojde aj televízor. Ako sa ukázalo jednalo sa o nesplniteľnú úlohu takže police som si dala vyrobiť na mieru (ak by mal niekto záujem celý proces od návrhu až po finálnu verziu nájdete popísaný tu ) .
Bola som preto veľmi prekvapená, keď som v poslednom letáku od Tempo Kondela objavila policový systém Slade Slide - skladá sa z viacerých kusov, ktoré si skombinujete podľa vlastnej potreby. Nejedná sa práve o najlacnejší variant ale ako alternatíva ak nemáte po ruke šikovného stolára je fajn a najmä je to konečne niečo čo má šmrnc :).
police slade slide




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára